SONBAHARDA YEDİGÖLLER, SÜNNET GÖLÜ VE GÖLCÜK...

Merhaba reçellerim, gezi postlarına ara verdik hemen bugün bir tane yapalım dedik..

Geçen sonbahar da Bolu da dağ evlerinde kalmıştık ee tabii orada kalınca YEDİGÖLLERE gittik harika bir gezi olmuştu ve kuzenlerimizde bize eşlik etmişti. Yedigöllerin sonbahar hali güzel ama ilkbahar hali daha da güzel ilkbahar halini inşallah yine burada paylaşırım. Geçenlerde karlar altında yayınladığım GÖLCÜK'ü ilk kez sonbaharda o zaman görmüştüm bu halinide görmenizi istedim  vee Sünnet Gölü nüde yine bu postta göreceksiniz iyi seyirler reçellerim:)

KALDIĞIMIZ BOLU ESKOP DAĞ EVLERİ






YEDİGÖLLERDEN MANZARALAR...








HERYER SAPSARI YAPRAKLARLA DOLUYDU VE HARİKAYDI...AMA İLKBAHARI YEMYEŞİL OLUYOR DAHA DA GÜZELLEŞİYOR YEDİGÖLLER...





















BU AKŞAM DAĞ EVİNDE YAKTIĞIMIZ MANGALIN ATEŞİ:)))


SÜNNET GÖLÜ;  BU GÖLDE BİR DOĞA HARİKASI ETRAFINDA DOĞAL YAŞAM OTELİ VAR KALMAK İSTEYENLERE KONAKLAMA İMKANI SUNUYOR, VE YÖRESEL TATLAR SATAN KADINLARI BULMAK OLDUKÇA MÜMKÜN...






GEÇEN GÜNLERDE YAYINLADIĞIM KARLAR ALTINDA Kİ GÖLCÜĞÜN SONBAHAR HALİ TABLO GİBİ DEĞİL Mİ??








VEE BİTKİ ÖRTÜSÜ ÇEŞİT ÇEŞİT, RENK RENK ÇİÇEKLER...





VEE DÖNÜŞTE YEMEK MOLASI VERMİŞTİK HMM ENFES BİR ZİYAFETTİ :))


Bir gezinin daha sonuna geldik reçellerim bir dahakine buluşmak dileğiyleee esen kalın:)))

20 yorum:

Necla Şölen dedi ki...

Haftaya biz de ailece Abant'a gideceğiz, yedigöllere de uğrasak hiç fena olmaz:=)

Kiymet dedi ki...

fotograflarin hepsi super, ormanda olmak isterdim
cok guzel kareler yakalamisin canim
kendimi bir an orda hissettim:)
bizim burda hic boyle guzel yerler yok :(
turkiyeye gittigimizdede hic firsat olmuyor boyle yerleri gezmek... :(

Ama sen iyiki bizimle paylasiorsun:)
Sevgiler!

Unknown dedi ki...

Yedigölleri ben de çok severim.Evlerdeki tek sıkıntı kertenkeleler ama yine de ortam ve oranın aurası müthiş.Geyikleri de görseydiniz canım,evlerin hemen yanında çiftlikte :)Şelale çok güzel her göl'ü ayrı ayrı gezmek,hikayesini okumak muhteşem :)

Unknown dedi ki...

Reçelim çok beğendim fotoğraflarını. Kiminde bir korku filmi sahnesi canlandı gözümde, kiminde en güzel aşk sahnelerinin ve romantizmin olduğu kareler, kiminde bir doğa belgeseli. Sen bu fotoğraflarla fotoğraf sergisi bile açabilirsin, çok güzel açılardan ve çok güzel çekmişsin fotoğrafları. Eline sağlık..

u.aydin dedi ki...

golcuge ve de resimlemelerine bayildim,ellerine saglik,tabiki objektifine de.sevgiler.

pembe kekik dedi ki...

Ne güzel fotoğraflar bunlar.İçim gitti.Şimdi orada olmak vardı.Sevgiler:)

anne eli gibi dedi ki...

şuan tası tarağı toplayıp oralara gitmek istiyorum,şaka değil gerçek,ne kadar güzel fotolar bunlar..
sefanız olmuş valla:)

Limon çiçekleri dedi ki...

bunlar ne güzel kareler böyle reçelim!Bakmaya doyamadım bitmesin istedim.Enstantaneler çok güzel,siz harikasınız..

Kuulumsu Kadın dedi ki...

amanın! bayıldım tam benlik buralar! of naıl içlendim nasıl! çok güzel yaa^^

YeMeK vAkTi dedi ki...

Süper düper fotoğraflar..Kurban bayramında bizde buralardaydık harika:))

begonya35 dedi ki...

Harikasın çektiğin resimlerle oraları gezmiş gibi oldum ama baharda çok güzeldir izmirden oralara uzanmalı ...

BALLI LOKMAM dedi ki...

Manzaraya bayıldım, bende gitmek istiyorum banane....

Hülya dedi ki...

OOo baştan sona bayıldım bayıldım : ) o fotolar ne kadar güzel çıkmış öyle! Resmen içim açıldı reçelim : ) Sevgiler,

Unknown dedi ki...

Yine harika sonbahar görüntüleri.
Teşekkürler reçelim bizleri de bu postlarla oralara götürmüş kadar oluyorsun.Sevgilerimle

Elif'in defterinden (mndlna) dedi ki...

MUHTEŞEM MUHTEŞEM MUHTEŞEM :)))



Gelibolu17′nin hazırladığı

“Çay,Kahve Bahane” etkinliğine

24 ŞUBAT-9 MART tarihleri arasında

http://elifindefterinden.com yani ben ev sahibeliği yapacağım…

Bildiğiniz gibi çay kahve bahanedir çoğu zaman,dostlarla,arkadaşlarla,dertleşmek,görüşmek için.bir çoğumuz sevdiğimiz bir arkadaşımıza ziyarete giderken “hadi çayı koy” geliyorum diye gideriz,yada müsaitsen “sabah kahvesine geleceğim” deriz…
Çünkü o sohbet muhabbet kuru kuruya olmaz,tamam tatlı dil güler yüzde gereklidir,hatta suratı sirke satan bir ev sahibi size bal baklavada ikram etse orda çok kalmak istemezsiniz öyle değilmi,ordan ayrılmak için sabırsızlanırsınız….

“Allah’a ve âhiret gününe iman eden kimse misafirine ikram etsin. Allah’a ve âhiret gününe iman eden kimse akrabasına iyilik etsin. Allah’a ve âhiret gününe iman eden kimse ya faydalı söz söylesin veya sussun!”

Muhammed Mustafa (s.a.v)

Ve yukarıdaki güzel hadis-i şerifi sizlerle paylaşıp,evlerinize gelen misafirlerinize,eşinize,çocuklarınıza,yada bu dünya hanesinde en güzel misafir benim deyipte kendiniz için hazırlamış olduğunuz birbirinden güzel tariflerinizi,ikramlarınızı sayfalarınızdan almaya geleceğiz
Tariflerinize “çay,kahve bahane” etkinliği için Elif’in Defteri’ne gönderiyorum yazıp bana haber verirseniz,büyük bir zevkle gelip tariflerinizi alıp
http://elifindefterinden.com adresimde yayınlayacağım
Son olarak arkadaşlar,her zamanki gibi etkinliğimize herkes davetlidir,(lütfen davetiye götüremediğimiz arkadaşlarımız kırılmasınlar)

defne kurabiye dedi ki...

aşık oldum ...gezmiş hatta oranın havasını solumuş kadar oldum :)ellerınıze sağlık çok güzel bir yazı olmuş:)

hayatreceli dedi ki...

@reçellerim canlarım gitmemiş olanlar için söylüyorum Blo ilimiz belkide en güzel illerimiziden biri mutlaka keşfedin civarı ve köyleri muhteşem doğayla içiçe olmak çok güzel ayy kimbilir belkide birgün hep beraber program yaparız kızlarrr belli mi olur??

sevgilerimleeeeeeeee:)

VuslaT dedi ki...

Benim gibi bir sonbahar manyağına bu resimler ilaç ilaç ilaç.Çok beğendim. teşekkürler. Sevgiler.

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Subhanallah burası 4mevsim ayrı güzel yaaa:( Bakalım bana ne zaman kısmet olacak..

Emeklerine sağlık fotoğraflar içinn..

Şantiyenin Gülü (Tender Lady in the construction site) dedi ki...

Bolu kışın ayrı bi güzel oluyo,ben de gölcük ile ilgili bir yazı yazmıştım huzur dolu bir yer :)

Blogger tarafından desteklenmektedir.