MARKALONGA RÜZGARI:))

Günaydın Reçellerim;
Sizlere bugün yeni bir siteden bahsedeceğim, Harika markaların güzel indirimleri var burada ama sadece makyaj ve cilt üzerine bir site giyim filan yok..Haa bide parfüm tabiki bir çok ünlü markanın allıklarına, rujlarına kremlerine sahip olmak istiyorsanız bu siteyi ziyeret edebilirsiniz Sitenin adı MARKALONGA



eğer bende bakmalıyım diyorsanız buyrun burdan tık tık...

Ben aldım bakalım ürünler nasıl gelecek..Dr.fix ten el maskesi, Estee Lauder dan titreşimli maskara ve MAC ten ruj paleti haydi güle güle kullanayım şekerlerim:))) Umarım ürünlerim güzel gelir gerçi çok uygun olduğu için o kadar dert etmem yanii:)

Ben değerliyim değerliyim
En sevdiğim  makyajlarım benim,
Sürmessem eğer o gün
Ters gider bütün işlerim

hahaha bu da benden size güne başlamanız için motivasyon olsun:)))

Reçellerim hepinize güzel günler dileğiyleee....

17 yorum:

PAPİŞ STYLE dedi ki...

Reçeltoşum ben de senden duydum girdim inceledim ben de 2-3 sipariş verdim. Tereddütlerim var açıkçası biliyorsun ancak dediğin gibi çok pahalı olmadıkları için denemekte sakınca yok. Elime geçince detayları paylaşırım.Sevgiler,

Sen de güle güle kullan şimdiden.

Elidaa dedi ki...

Görünüşte süper bir site gerçekten fiyatlar inanılmaz :S buda ister istemez insanı süphelendiriyor ürünleriniz geldiği zaman bizi tekrar bilgilendiriseniz çok sevinirim :)

PINKY FASHION dedi ki...

ben bu siteyi ilk kez senden duyuyorum, paylaşım için teşekkürler.

hayatreceli dedi ki...

valla kızlar paylaştım ama bir arkadaşım oradki üürünler sahte dedi bende hemen geri çektim siparişimi o yüzden dikkate almayın....

sevgiler...

Şekerciğim dedi ki...

Markalongada İnternetten Ürün Deneniyormuş
Evet doğru okudunuz. Sosyal Markalonga'da almak istediğiniz giysileri üzerinizde görme imkanınız var. bi göz atın :) http://www.internettenkolayparakazanmak.com/haber/haberdetay/94-Markalonga_En_Guzel_Alisveris_Sitesi.html

nur dedi ki...

merhabalar ben de sipariş vermeyi düşünüyorum. acaba siparişleriniz ulaştı mı ,ulaştı ise elinize orjinaller mi?

hayatreceli dedi ki...

canımm nurcum ben siparişleri iptal ettim bi arkadaş sahte dedi bende geri çektim o yusden sende verme canımm:) sevgilerr

Neslihan Işım dedi ki...

ben bir kere aldım, sonra gidip bir kozmetik firmasında kontrol ettirdim, yurtdışından geldi sizce orjinal mi dedim, uzman kız kesin orjinal dedi. hatta elime orada aynı ürünü verdi ve karşılaştırdım. içim çok rahatladı. bir de arkadaşlar yrtdışından doğrudan alınca bu ürünler zaten çok ucuz, bu site de markafoni falan gibi kampanya sistemiyle çalışıyor, bence sorun yok. elbette herkesin kendi kararı ama her konuda kazıklanmaya alışmışız, ucuz ürün olunca taklit sanmamız doğal. ben öneriyorum

Kozmetik Gurusu dedi ki...

Hanımlar yok öyle bir şey kendi ithalatları tüm ürünler orjinal, ben geçen ay keşfettim, alışveriş de ediyorum gayet kaliteli ürünler alıyorum çok ucuz paralara. Neslihanın dediği gibi fırsat sitelerinin hepsinde ürünler ucuz hepsi sahte mi yani?

Adsız dedi ki...

MARKALONGADAN ÜRÜN ALAN VE YILLARDIR KOZMETİK ÜRÜNLERE BAKAN DENEYEN BİRİYİM,KESİNLİKLE SAHTE VE ADİ BU TUZAĞA DÜŞMEYİN DERİM,DOĞUDA SINIRDAN GETİRİLEN MAKYAJ MALZEMELERİNİN AYNISI

Adsız dedi ki...

Merhaba,
Markalonga adlı web sitesi, ünlü markaların isimlerini kullanarak, orjinalleri ile hiçbir ilgisi olmayan sahte ürünler satmaktadır. Az önce facebook'ta da kendilerini gördüm, yaklaşık 27.000 kişi tarafından beğenilmişler, gerçekten çok ilginç. Bu kadar insan uzayda mı yaşıyor acaba? Klasik yurdum manzaraları: "Ucuz olsun da ne olursa olsun" Gerçekten çok üzücü. Alışveriş yapanlar için söylüyorum: madem şu teknolojiyi kullanabiliyorsun, bari bu markaların web sitelerini bir ziyaret et de, orjinal ürünlerine bir göz at değil mi? Almış ya, klasik savunma mekanizması "kazık yemeye alışmışız, ucuz olunca sahte hissine kapılıyoruz. ben gittim filancaya sordum, orjinal dedi...." kendinizi kandırmayın! 25 TL'ye nerede Christian Dior / Lancome far paleti veriyorlar adama? Duty free'de bile €40-50. Üstelik dediğim gibi, bir zahmet girip bakın orjinal web sitelerine, buradaki renk paletlerinin hangisini görebileceksiniz? Herneyse, inanmak isteyen orjinal olduğuna inanmaya devam etsin! Zaten bu gibi dolandırıcılar da, inanan insanlar sayesinde para kazanıyor!

Ben bu firma hakkında Üsküdar Cumhuriyet Başsavcılığına "dolandırıcılık" suçu ile resmi şikayette bulundum. Az önce facebook güvenlik ekibine de şikayetimi bildirdim. Ne zaman ve ne şekilde sonuçlanır bilemem. Ama bu markanın adını gördüğüm her yerde bu bilgileri paylaşmayı misyon edindim! İnsanların iyi niyet, güven ve bilgisizliğini kullanarak, haksız kazanç sağlamaya çalışan bu gibi dolandırıcılara daha fazla prim vermeyelim!
Lütfen sizler de bu bilgileri iletişimde olduğunuz herkes ile paylaşın!
Teşekkürler...

Adsız dedi ki...

Merhaba arkadaslar. Gecen hafta bu siteden bir arkadasım alışveriş yaptı. MAC ürünlerinin hepsi Çin malı. Lütfen dikkatli kullanın bu tür ürünlerde kimyasal özellikle kursun ürünleri yüksek deniyor. HR maskara ise kurumuş çıktı.

Adsız dedi ki...

Merhaba Arkadaslar,

Keske urunlerimi siparis etmeden once inceleseydim yazinizi... 3 adet tester parfum siparis ettim, Tom Ford, Chanel allure ve Chanel coco mademiselle. Urunler ucuz oldugu icin siparisimi vermeden once telefon edip orjinalligi konusunda teyit almak istedim. Markalonga musteri temsilcisi bayan orjinal oldugunu soyledi ve siparisimi verdim. Elime ulastiginda inceledim. URUNLER SAHTE ! Iade etmek istiyorum kimseye ulasamiyorum. 219 TL odeme yaptim. Resmen bosa gitti.
Lutfen insanlari kandirmayin, buraya orjinal diye yazan arkadaslar da ya daha once urunlerin orjinalini kullanmamis yada amaclari nedir anlamiyorum.

hayatreceli dedi ki...

Bu konuyu çok oldu paylaşalı ama tartışması bitmedi:)) evet daha ilk zamanlar sahte olduğu anlaşıldı ve siteden asla alışveriş yapılmadı...
öpüyorum hepinizi kızlar:))

Adsız dedi ki...

Merhaba bence postun içeriğine de sitenin sahte olduğunu yazmanız iyi olur çünkü herkes yorumlara inmeyebiliyor okurken, sevgiler :)

Adsız dedi ki...

Tüm ürünleri sahte kullanmayın

Unknown dedi ki...

En iyi kadın parfümleri ve güvenli alışveriş için göz atabilirsiniz: Kadın Tester Parfüm

Blogger tarafından desteklenmektedir.