İSTANBUL AKVARYUM FLORYA...

Merhaba reçellerim, mutlu haftalar olsun inşallah:))
Geçtiğimiz Pazar günü Florya da açılan dünyanın en büyük temetik akvaryumuna gittik bi fırsat sitesinden fırsat yakalamıştım tabi ki uyguna girdik:)
Akvaryum çok büyük bölge bölge ayırmışlar, Dünyada ki bütün denizlerin canlılarını görmek mümkün...Aynı zamanda gelen turistlere İstanbul'un tanıtımı da yapılıyor görsellik ön planda ben beğendim çok etkileyiciydi...
Karadeniz
Marmara
Çanakkale Boğazı (burada Çanakkale savaşına değinilmiş)
Ege
Cebelitarık Boğazı
Süveyş Kanalı
Akdeniz
Doğu Atlantik
Batı Atlantik
Pasifik
Antartika
Vee en son olarak Amazon Yağmur Ormanları...şeklinde sıralamışlar ve her bölgenin konsepti ayrı...

Gelelim fotolara;

BALIKLAR:)

































































Hepinize kocaman sevgiler .....

18 yorum:

Hülya dedi ki...

4 ay önce bende gitmiştim, çok ama çok beğendim reçelim. Çok güzel yapmışlar. Amazonu çok beğendim! Sevgiler,

NoNo dedi ki...

Fotoğraflar harika... Reçelim pazar günü ben de Florya sahilde yürüyüş yapıyordum... :) Aynı havayı solumuşuz bir bakıma...
Sevgiler ve kocaman öpücükler Reçelişkoya...

Nini Nileud dedi ki...

çok istedim gitmeyi...

fotoğraflar harika olmuş!

bir de çok şekermişsiniz^^

Neşe Kılavuz dedi ki...

bu pazar bende oradaydım 5'ten sonra.. inanaılmaz balıklar var. çok beğendim. resmen büyülendim. biz eşim ve oğlumla 2 tur yaptık :))) doymadık :)))

PINKY FASHION dedi ki...

ne zamandır gitmek istiyorum ama Ataşehir'de oturunca Florya'ya gitmek şehirler arası yolculuk gibi geliyor bir türlü gidemedim:(

Kiymet dedi ki...

fotograflara bayildim,
oraya gitmeyi cok cok isterim :D
cok severim boyle yerleri.. =D
iyiki paylastin bizlerle

sevgiler!

otuzundansonra dedi ki...

herşey harika görünüyor,oraya gitmek şart oldu artık,sevgiler

Gurme Şirine dedi ki...

fotolar harika renkli balıkları çok seviyorum :)))

hayatreceli dedi ki...

evet bizde çok beğendik cıvıl cıvıl renkler ve desenler biz okyanuşların derinliklerine götürdü eşim profosyonel dalgıç olduğundan daha bir başka gözle baktı tabiki :)

sevgiler...

sevil şahin dedi ki...

ayy ne güzel sayende gezmiş kadar oldum teşekkürler
inş. ilk fırsatta bende gideceğim
sevgiler

begonya35 dedi ki...

AY nefesimi tuttum resimler harika gitmiş kadar oldum mankenimizde fıstık valla eline sağlık pek beğendim.

pastabahçem dedi ki...

resimler muhteşem reçelim büyülendimm

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Reçelim,harika bir gün geçirmişsin.
Sayende biz de o güzel güne ortak olduk.Denizlerde bilmediğimiz,görmediğimiz muhteşem güzellikler var değil mi?
Birbirinden güzel fotografları bizlerle paylaştığın için teşekkürler canım.
Sevgiler...

hayatreceli dedi ki...

@sevilcim ziyaretin için çok teşekkürler bende sana geldim:), git canım mutlaka gör derim:)

@ay begoşum çok teşekkür ederim canım benim beğenin için:)

@pastabahçem tatlım sizler böyle beğenince daha da mutlu oluyourm:)

@sevalimm ne demek canım güzellikleri herkes gmörsün kimse habersiz kalmasın uzaktakiler doya doya görsünler beğenine çok teşekkürler canımmmm:))

hepinize sevgiler...bütün yorum yapanlar siz en tatlı reçellersiniz:)

Unknown dedi ki...

ne güzel gezmişsin oh. kızım resimleri görünce tutturdu beni de buraya götür anne diye. Bu arada etkinliğe istersen katılabilirsin sevgiler
Gelibolu17'nin hazırladığı "Çay,Kahve Bahane" etkinliğine 8 ŞUBAT-22 ŞUBAT tarihleri arasında http://tombultarifler.blogspot.com yani ben ev sahibeliği yapacağım... Bildiğiniz gibi çay kahve bahanedir çoğu zaman,dostlarla,arkadaşlarla,dertleşmek,görüşmek için.bir çoğumuz sevdiğimiz bir arkadaşımıza ziyarete giderken "hadi çayı koy" geliyorum diye gideriz,yada müsaitsen "sabah kahvesine geleceğim" deriz...
Çünkü o sohbet muhabbet kuru kuruya olmaz,tamam tatlı dil güler yüzde gereklidir,hatta suratı sirke satan bir ev sahibi size bal baklavada ikram etse orda çok kalmak istemezsiniz öyle değilmi,ordan ayrılmak için sabırsızlanırsınız.... "Allah'a ve âhiret gününe iman eden kimse misafirine ikram etsin. Allah'a ve âhiret gününe iman eden kimse akrabasına iyilik etsin. Allah'a ve âhiret gününe iman eden kimse ya faydalı söz söylesin veya sussun!" Muhammed Mustafa (s.a.v) Ve yukarıdaki güzel hadis-i şerifi sizlerle paylaşıp,evlerinize gelen misafirlerinize,eşinize,çocuklarınıza,yada bu dünya hanesinde en güzel misafir benim deyipte kendiniz için hazırlamış olduğunuz birbirinden güzel tariflerinizi,ikramlarınızı sayfalarınızdan almaya geleceğim :) Tariflerinize "çay,kahve bahane" etkinliği için Tombultarifler'e gönderiyorum yazıp bana haber verirseniz,büyük bir zevkle gelip tariflerinizi alıp http://tombultarifler.blogspot.com/ adresimde yayınlayacağım :) Son olarak arkadaşlar,her zamanki gibi etkinliğimize herkes davetlidir,(lütfen davetiye götüremediğim arkadaşlarım kırılmasınlar)

Nigar SARGIN dedi ki...

Ayyy çok güzel kareler çok kıskandım bir İzmirli olarak karınızı kıskanıyorum bembeyaz heryer,emeğine sağlık reçelim fotolar harika ohh yarasın ;))

HerbiRenk dedi ki...

çok güzeller, bende istiyorum burayı ziyaret etmek inş, bir İstanbul gezisinde ben de gezeceğim:)

darkolivee dedi ki...

ne güzel resimler tatlım, emeğine sağlık, gitmiş kadar olduk vallahi...

öperim
sevgiler

Blogger tarafından desteklenmektedir.