ÇELEBİLER:) TARAKLI-GÖYNÜK- ÇUBUK GÖLÜ ve GÖLCÜK’te

Mutlu günler reçellerim, nasılsınız bugün bakalım:)

Dün iş sebebiyle Şirketimizin Adapazarı’nda ki fabrikasındaydım. Kısacası yorucu bir gündü…Bloğumla pek ilgilenemedim işin açıkçası neyse bugün buradayım ve hafta sonu eşimle yapmış olduğumuz gezimizi sizlerle paylaşıyorum reçellerim.

Taraklı ve Göynük ikisi de birbirinden şirin iki yer, evleri, sokakları, insanları kısacası her şeyiyle insana leziz bir tat bırakan iki yer. Gezimizi  Çubuk gölüne, oradan da Bolu ya geçip sonbaharda gördüğümüz muhteşem doğasıyla biz karşılayan Gölcüğü Bir de kış mevsiminde görmek için rotamızı devam ettirdik. Oralarda ne yedik, neler aldık hepsini resimlerde göreceksiniz.

Sözü fazla uzatmadan hemen resimleri paylaşıyorum…
TARAKLI EVLERİ VE SOKAKLARI



BURASI TARAKLI BİR KONAK VE OTEL YAPMIŞLAR...





TADİLAT BEKLEYEN EVLER VAR KİMBİLİR KİMİN ELLERİ DEĞDİ BU KAPILARA











TARAKLIDAN ŞİMŞİRDEN KAŞIK BIÇAK ALDIM HAZIR ALMIŞKEN TEZGAHTA RESİM ÇEKİLMEDEN OLMAZ DİMİ:)


TARAKLI AĞAÇLARINDAN KESİTLER...




GÖYNÜK





TARİHİ ZAFER KULESİ BU KULE 1922 YILINDA YAPILMIŞ ÇOK ESKİ DEĞİL, ZAMANIN VALİSİ SAKARYA ZAFERİNİN ANISINA YAPTIRMIŞ...





İÇİNDEN GÖYNÜK ÇAYI GEÇİYOR EEE TABİİ BOL BOL KÖPRÜ VAR:) KÖPRÜLER ÇOK ŞİRİN BİR HAVA KATMIŞ BURAYA





BU KÖPRÜNÜN DİBİNDE PAŞAZEDE DİYE BİR YERDE YEMEK YEDİK ÇOK GÜZELDİ HEPSİ YÖRESEL LEZZETLER YAPAN BİR YER BURASI BİR GÜN GİDERSENİZ MUTLAKA UĞRAYIN.




BURASI YÖRESEL LEZZETLER SATAN BİR DÜKKAN İKİ TATLI KIZ BAKIYOR.. BURADAN ELMA PEKMEZİ, ÇAM REÇELİ, KIZILCIK MARMELATI, ERİŞTE VE GÖYNÜĞÜN YÖRESEL LEZZETİ OLAN UĞUT ALDIK UĞUT TAHIL MARMELATI DİYE GEÇİYOR BUĞDAY ÇİMİNİN SUYU ÇIKARTILIYOR VE UNLA BİRLİKTE MARMELAT HALİNE DÖNÜŞÜYOR...RESİMLE GÖZÜKEN KAVANOZLAR UĞUTUN TAA KENDİSİ:)



YEMEK YEDİĞİMİZ YER PAŞAZADE BURADA KİREMİTTE SARMA, KEŞLİ CEVİZLİ ERİŞTE, KIYMALI MANTI, BOMBAY FASULYESİNDE PİYAZ YEDİK HEPSİ HARİKAYDI..KEŞ BU ARADA YOĞURT KURUSUYMUŞ SALATALARA MAKARNALARA HARİKA GİDİYOR BİZ ALAMADIK KALMAMIŞTI ÇÜNKÜ AMA KARTLARINI ALDIM KARGO İLE GÖNDERİM YAPIYORLARMIŞ:)


PAŞAZADENİN KÖPEKLERİ ÇOK GÜZELDİİİİİ:)



ÇUBUK GÖLÜ DEĞİRMENLER VAR AMA GÖL BUZ TUTMUŞ PEK GÖDREMEDİK O YÜZDEN MUTLAKA BAHARDA TEKRA GÖRMEK İÇİN GİDECEĞİZ BU GÖLÜ:)





VEEE MUHTEŞEM DOĞASIYLA GÖLCÜK BURAYI SONBAHARDA GÖRMÜŞTÜK BİR DE KIŞINI GÖRELİM DEDİK:) 


GÖRÜLDÜĞÜ ÜZERE GÖL YİNE BUZ TUTMUŞ












ORAYA KADAR GİDİPTE BUZ TUTAN GÖLÜN ÜZERİNE ÇIKMADAN DÖNMEK OLMAZ DİMİ AMA AA TABİKİNE ÇIKTIK:))


GÜN BATARKEN GÖLCÜK....



VEE DÖNÜŞ YOLUNDAYIZ BOLU TÜNELİ


Herkese mutlu günler reçellerim hepinize kocaman kocaman sevgiler bir daha ki gezide buluşmak üzere:))

22 yorum:

Gurme Şirine dedi ki...

canım resimler muhteşemdi...
sevgiler...

Meyra dedi ki...

Gölcük hayranı olarak her mevsim görüpte aşık olduğum bir doğa harikası:)) özledim sanırım bu fotolardan sonra:)

NoNo dedi ki...

Fotoğraflar şahane.. Siz daha şahane... Bu arada gölün ordaki o ev beni benden aldı nasıl güzel bir evdir orası öyle. YAzın nasıl güzel manzarası vardır... Bir de bankta ikinizin bir fotoğrafı var birisi mi oraya kalp çizdi :D tam arkanız da ne de yakışmış o kocaman kalp oraya :D
Öperim Reçelimiiii kocaman

anne eli gibi dedi ki...

bende fotolara bakınca gezmiş kadar oldum valla:)
ne güzel gezmişsiniz sefanız olsun...

Nerwen dedi ki...

binalar ne kadar güzeeeeel :) çok hoş fotoğraflar...

begonya35 dedi ki...

Yediğin içtiğin senin olsun bana gördüklerini anlat demişler sende harika anlatmışsın şehir terkedilmiş gibi kimseler yok çok güzel yerlermiş.Birgün blog açacağım aklıma gelseydi gezdiğim o kadar yerin resmini çeker saklardım.Bundan sonra inş..iyi gezmeler.

birincisin dedi ki...

Güzel bir hafta sonu olmuş,resimler manzaralar harika..En kötü gününüz böyle olsun reçelim,sevgiler:)

çeşnici Handan dedi ki...

Fotoğraflar çok güzel bilgiler ve paylaşım için teşekkürler.

pembe kekik dedi ki...

Çok güzel fotoğraflar ve çok güzel evler bayıldım.Safranbolu'ya benzettim bir an.Çok güzel bir paylaşım olmuş.Sevgiler.

Stil Direktoru dedi ki...

Ülkem gibisi yok kuzum.Sayende gezdik ama kar yetti artık .O
header pek şirin olmuş

hayatreceli dedi ki...

@şirinem çok teşekkürler canım

@meyracım bende Gölcüğe haytan biriyim her mevsimi başka güzel..

@nonocum valla sen söyleyince farkettim kalp olayını:)) ama iyide olmuş ayol cuk oturmuş sevgiler canım..

@anne eli gibicim gezmek dünyanın en güzel şeyi:))

@nerwencim çok teşekkürler canım benim..

@begoşum çok saol canım keşke foto çekseydin sende, ben zula sağlam sırayla paylaşıyorum artık sende yap bundan sonra:)

@birincimm canım benim aminn hepimizin inşallah:)

@handancım çok saol canım..

@pembe kekiğim bende safranboluya benzettim oranın küçülmüş hali valla:))

@edoşum canım benim Türkiyemiz çok güzel kıymetini bilmek gerek evet kar yatti dedik ama bugün maalesef yine geldi:))headerımı beğenine çok teşekkürler canım direktörüm:)))

PAPİŞ STYLE dedi ki...

gezginim benim, müthiş resimler. Oooohh sefanız olsun, ne güzel vakit geçirmişsiniz karı-koca. buz tutan Göl-cük ve kar üzerindeki resmine bayıldım. Ayak izleri arkadaki dağ evi çok güzel. İnsanın canı orda olmak istiyor.

bırtutamkekik dedi ki...

görseller aklımı başımdan aldı reçelim:)
çok hoşşlar..
yüreğine sağlık..
en sondaki tek başına olan eww benimm olmalıı...
lütfenn Allah,ımmm..
lütfeenn:))
bayıldımm..
sevgiler canım..

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

REÇELİM NASILSIN
:)))
MMMM ÇOK GÜZEL YERLER HARİKA CANIMMMM BENDE GEZDİM SENİNLE TEŞEKKÜRLER.

FakeNoron dedi ki...

Görsel bir şölen yaşattın bizlere (:

zeymurancafe dedi ki...

taraklı göğnuk evler köpek kar manzara hepsı harıka cok guzel resımler

hayatreceli dedi ki...

çok teşekkürler reçellerim gezmek şu dünyanın en güzel şeyi kesinlikle daha bir çok gezide buluşacağız bekleyin:)))

sevgilerimmle....

Unknown dedi ki...

Sevgili Reçel, seninle gitmiş gibi oldum. Çok güzel resimler çekmişsin. "Uğut" "Keş" bunları ilk kez duyuyorum. Öğrenmiş oldum. Hiç gitmrdiğim yerler buralar. Güzel yurdum, sen ne hazineler saklıyorsun bağrında? Harikasın Reçel, paylaştığın için.

Modamla dedi ki...

Sanki daha önce gitmiş gibi hissettim kendimi, ne sıcak bir post olmuş. Muhteşem kareler. Otellere, konaklara bayıldım. O köpüşde ne tatlı şeymiş öyle :)

http://www.modamla.com

seda dedi ki...

Ne kadar güzel fotoğraflar,çok beğendim..

Unknown dedi ki...

bayildim paylasiminizaaaaa
oralari gormus kadar oldum
sevgiler size

hayatreceli dedi ki...

teşekkürler canlar Türkiyemiz hakikaten çok güzel değerini bilmek hakkını vermek lazım:))

Blogger tarafından desteklenmektedir.