ÇEKİLİŞ SONUCU LEOPAR PABUÇLAR KİME GİTTİİİİİİİ...

DİKKAT DİKKAT ;
Günaydınlar reçellerim, bugün çekilişimizin açıklanma günü biliyorsunuz, evet birine gitti hediyemiz ama nasıl…
Gelen cevaplarda o kadar güzel olanlar vardı ki inanın çok zorlandım ve vazgeçemediğim 10 cevabı eleyemedim bu yüzden hepsinin isimlerini kağıtlara yazdım ve işyerimdeki bir arkadaşıma çektirdim, çünkü haksızlık yapmak istemedim…harika cevaplar verdiniz seçimin  bu kadar zor olacağını hiç düşünmemiştim..:) Hepinizi ayrı ayrı kutlarım canlarım…
Veee çekilişin sonunda çektiğim kağıt
Sena Çeyize gitti…kutlarım Sena çeyiz güle güle kullanın:)
“Bence kadın "topraktır". Saklar, büyütür, söndürür, korur. Temel olur, son olur.”
Sena çeyizin cevabını bu 10 cevap içine neden koyduğumu açıklayayım bütün cevapların toplamını tek bir cümlede açıklamış ve tek bir cümle ile Kadını özetlemiş…
Bir daha ki çekilişte buluşmak ümidiyle reçellerim tek tek öperim ve sizleri bu güzel cevaplar için tebrik ederim…
Sena Çeyize bakmak için tık tık

18 yorum:

rüya dedi ki...

kazanan arkadaşımızı tebrik ederim güzel günlerde kullansın.

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

tebrik ediyorum,bu arada kardan adamlara bayıldım Reçelim:))

Sena Çeyiz dedi ki...

Teşekkür ederim, çok mutlu oldum. :)

hayatreceli dedi ki...

@rüyam saol canımm:))

@içimdengeldiğigibi canım çok teşekkür ederim:))

@senacım kargonu pazartesi çıkartacağım tatlım haberin ola:))

Sena Çeyiz dedi ki...

Yazınızlada onure ettiğiniz için çok teşekkür ederim :)

Nes-Kayfee / Nesli dedi ki...

güle güle giysin arkadaşım, şansı hayat boyu onunla olsun tebrikler

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

güle güle giysin
seninde yüreğine sağlık
:)))))

Kuzununannesi dedi ki...

tebrıkler gule gule sevgıyleee gıymeler

bir demet hayat dedi ki...

tebrik ederim arkadaşımızı gerçekten çok güzel anlatmış kadını

Adsız dedi ki...

tebrikleeerrr!:) yaaa Nesrin hatun ben de istiyorum amaaaaaaa :(((

NoNo dedi ki...

Oyy ne güzel... Güle güle kullansın kazanan arkadaş.
Muck Reçelişkom

Marifetane hobi dedi ki...

Parmaklarımızın arasındaki bereketi duayla yakalamak, sevginin hoşgörünün yolunu duayla aydınlatmak, bağışlanmış olmanın tadına duayla ermek. Bir cennet temennisi. Bir huzur beklentisi. Bir gözyaşı serpintisi. MEVLİT KANDİLİNİZ MÜBAREK OLSUN.

birincisin dedi ki...

ARKADAŞIMIZ İYİ GÜNLERDE KULLANSIN.KARDAN ADAMLARA BAYILDIM...KANDİLİN MÜBAREK,DUALARIN KABUL OLSUN REÇELİM..SEVGİLER:)

hayatreceli dedi ki...

güzel dilekleriniz için çok ama çok teşekkürler reçellerim benim...

hepinizin kandili mübarek olsun canlarım..
sevgiler...

Yasemin Kokulu Bir Hayat dedi ki...

kazanana tebrıkler :) hayırlı kandıller dılerım recelım sevgıler

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Hayırlı kandiller dileklerimle nice kandillere inşallah:)
Hediye sahibi arkadaşımız cicisini güle güle kullansın:)
Reçelim,bu arada kardan adamlı banner'a bayıldım.Tam da yaşadığımız bu kar'lı günlere uymuş:)
Sevgiler...

balböcükleri dedi ki...

güle güle kullansın.headera bayıldım.

hayatreceli dedi ki...

@biricitsongünlüğü canım çok teşekkürler sanada iyi kandilller:))

@sevalim sağol canım geç oldu ama seninde kandilin mubarek olsun:)

@balböcüğüm çok teşekkürler.:)

headerı sevdiğinize çok mutlu oldum bende çok sevdim:))

kocaman sevgiler...

Blogger tarafından desteklenmektedir.