BİR REÇELİN 24 SAATİ:)

Reçellerim mutlu hafta sonları hepinize:)

Dün akşam fotoğrafçılık kursumuzun dış çekimi vardı ve Beyoğlu İstiklal deydik. Tam 3 saat yürüyerek foto çeke çeke ilerledik ve bir o kadar da güldük. Düşünsenize tam 15 kişi ellerinde makineler çekip duruyorlar:) görenler bir yeri çekerken kim var orda hangi ünlü dediler, millet bizi paparazzi sandı çok komikti:) Yogun bir vaziyette kendimi attım yatağa ayaklarımın altı sızlıyordu gözlerimi kaparken..

BU FOTOLARDA BEN YOKUM ARKADAŞLARIMI ÇEKTİM AMA NORMAL DİJİTAL MAKİNE İLE O ANDA ONUNLA DAHA PRATİK OLDU VE  YANIMA ALMIŞ OLMAM CUKK OLDU:)
EEE ARTIK HARAMİ OLDUK HAYIRLISIYLA...










Bugün yogadaydım tabi ki,  yogam harika geçti, fiziksel ve enerji bedenimizi harekete geçirdik ve açtık, değişik nefes teknikleriyle birlikte hareketlerle vücudumuza bakım yaptık..Arınmış olarak oradan çıktığımda dönerken Bakırköy pazarına şöyle bir uğradım ayy ne ucuzluk o öyle 2.5 ve 5 liraya harika şeyler aldım:)) ve evime geldim.



Akşama Kuruçeşme Matiz deyiz arkadaşlarla yine bir fırsat sitesinden aldığımız fırsatımızla gideceğiz bakalım nasıl geçecek inşallah bol bol foto çekerim de o postu sizlerle paylaşırım...yarın ki pazar şiirimizi belki yayınlayamayabiliriz. Olsun anacım gecikmeli olarak pazartesi yayınlarız dimi ama:) yeter ki gönüller bir olsun ..:)

Hepinizi öper,  harika bir Cumartesi gecesi ve Pazar dileklerimi sunarım..:)

15 yorum:

Senden Benden Bizden dedi ki...

Bir yoğunluk söz konusu ama tatlı yorgunluklar bunlar Reçelim :) Ben tarafından mim'lendin :)

civciv dedi ki...

tatli yorgunluk olsa gerek recelim.. ben de bu tarz bir Nikon kursu yapmistim, cok güzel seyler ögretiyorlar ;))

sevgiler

civciv

pastabahçem dedi ki...

bu kadar merakla beklediğim başka br post yok sanırım neşe ve hzuur buluyorum senin yazılarında güzel huzurlu hafta sonları reçelim

zeynep dedi ki...

Gerçekten paparazziler gibisiniz , çok hoş resimler.
Keyifli bir haftasonu geçirmeni diliyorum , sevgiler.

VuslaT dedi ki...

Ne güzel bir hobi ve bunu tekniğini öğrenerek yapmak. Çok hoş çok.

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

reçelim nasılsın canım
çok güzel paylaşım
muhabbetle kal canım
:))

hayatreceli dedi ki...

ayy sormayın reçellerim bu hafta sonu canım çıktı ordan oraya pert oldum ayol...hepinize kocaman sevgiler canlarımm:)

Modamla-Burcu dedi ki...

Tatlı yorgunluklar güzeldir. Sen de güzel bir hafta sonu geçirmişsin, bugün benim içinde çok güzeldi :)

http://www.modamla.com/

PAPİŞ STYLE dedi ki...

A-aaa ben bu postu nasıl kaçırmışım.Tanıdık yüzleri görmek bana iyi geldi. Şebnem de kursta, herkes orda ne güzel:)Gökhan'da kilo almış:)Aygün abim zaten aynı. Gülten de aynı gibi. Öznurum ve seni çoookk seviyorum. Millet tabii ünlü var sanar, 15 kişi elinde makinelerle şakada şukada, çok eğlenceli:)

Bu arada fırsat sitelerinden şansına iyi yerler geliyo Reçelim. Eğer İzmir için fısrat sitelerinde bi yerler görürsen bana haber ver.Öperim canım benim.

Unknown dedi ki...

Turistlik geziye gelen bir kafile gibi bir görüntü vermişsiniz:) Ne güzel fotoculuk benim de aklımın bir köşesinde.Ne zaman gerçekleşir meçhul.

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

herkes aynı tarafa yönelince komik bir görüntü oluşmuş evet:))
Sevgiler Reçelim.

hayatreceli dedi ki...

geldi geçti işte reçellerim nice eğlencelere aktivitelere inşallah:))

hayatreceli dedi ki...

papişim bende seni çok seviyorumm...eğer fırsat görürsem sana haber veririim tatlişkomm:))

Kuzununannesi dedi ki...

super resımler olmus cok keyıffflıydıı bakmak her bırıne hep musmutlu olunnn

darkolivee dedi ki...

bende hayalini kurduğum makinamla böyle kursa gitmek istiyorum yaa, ne kadar şanslısın, darısı başımıza diyorum :)

sevgiler

Blogger tarafından desteklenmektedir.