AŞKI EVLİLİĞİNİZDE YAŞAYIN...



Evlilik güzeldir. Karşılıklı saygının doğurduğu, iç huzurun ilişkiye yansımasıdır. İki insan birbirinin dilinden anladığı sürece yaşamdan keyif almak kaçınılmazdır. Aslında aşk evliliğin her aşamasında vardır. Fakat insanlar aşkı öylesine görmezden gelirler ki, edilen kavgaların çoğunda aşkı yok ederler.




Evlilik biri görmediğinde görmek, biri duymadığında duymaktır. Evlilik ellerini tutmadığında bile yanında olmaktır. Gözyaşlarında hüznünü görmek, sevincine ortak olmak, yardımına ihtiyacı olduğunda daima güven vermektir.


Evlilik, her aşamasında aşkla bağlı kalmaktır. Gönlünce özgürce ona konuşabilmek, her dilediğini korkmadan söyleyebilmek, isteklerini anlayış çerçevesinde dile getirebilmektir.

Ne yazık ki insanlar evliliği bir işkence kurumu haline getirmişler, birbirlerine korkarak yaklaşmışlar, gönüllerinden seslenememişlerdir. Günümüzde evlilik kurumunun fazla ciddiye alınmadığını görmekteyiz. Çiftler iki yabancı olmuş, dillerinden anlamayan, birlikte hiçbir şey paylaşmayan çiftler haline gelmişlerdir. Tabii istisnalar kaideyi hiçbir zaman bozmaz. Değerlerini bilen çiftler de görmek mümkündür.

Evlilik aynı yatakta yatmak demek değildir. Yatılan o yatağı birlikte ısıtmaktır evlilik, iyi geceler dilemeden yatmamaktır.

Evlilik sabah kahvaltısında hızlı hızlı yedikten sonra yüzüne bile bakmadan evden çıkmak değil, her sofrada gözlerinizle temas etmektir. Yaptığınız kahveyi birlikte yudumlamak, gerektiğinde kahveyi sizin yapmanızdır.

Bütün evlilerin ve evlenmeyi düşünenlerin hayatlarına girdikleri insanların insancıl tarafları ortaya çıkarmalarını, ilk adım gelmiyorsa o ilk adımı atmalarını, yüreklerinden aşkı hiç çıkarmamalarını diler. Bütün hayatları boyunca doğru insanla aynı yatakta olmalarını temenni ederim..

Ben evliliğimi çok seviyorum herkesin çok seveceği evlilikler yapması, olanların ise her daim mutlu olmasını dilerim reçellerim:)))

18 yorum:

bozbek dedi ki...

Evlilik paylaşmak ve umursamak.. FArkında olmak..:)

Hülya dedi ki...

Reçelim : ) sana eşinle birlikte nice mutlu yıllar! Bende mutluyum allah herkesi sevdikleriyle mutlu etsin inş.Sevgiler,

bahar006 dedi ki...

Evlilik bir yastığa baş koymak değil, farklı yastıklarda aynı rüyaya yatmaktır. Biz bu sözü çok sevriz, 11 senedir beraberiz, 1,5 senedir evliyiz, ilk günkü gibi aşkımız dicem ama ben ilk günlerde bu kadar aşık değildim galiba, şimdi daha çok:) Herkese mutluluklar dilerim:)

bakimblog dedi ki...

amin :) Allah herkese sevdiğiyle mutlu,huzurlu bir ömür geçirmeyi nasip etsin inş

rebeltakipte dedi ki...

evlilik bana göre her insanın yüklenebileceği bir sorumluluk değil,insan kendisinden önce karşısındakini düşünmeli,her daim saygılı olmalı ve sevgisini hiç azaltmamalı,bunu da herkesin başarabildiği söylenemez,etrafımda sürekli boşanan çiftler görüyorum.

herkese mutlu olabileceği bir evlilik yapmasını diliyorum ama bazı evliliklerin sonu başından belli oluyor malesef,ben de senin gibi başarılı evlilik yapmış şanslılardanım neyse ki :)

NoNo dedi ki...

Aminnn herkes için amin diyorum... Ben de evliyim ve gerçekten mutluyum... Allah mutlu olan herkesi korusun. Amin. Maşşalah. İnşallah. :D
Öpüyorum Reçelim

NoNo dedi ki...

Bu arada Reçelim Mimledim seni :D

selinacar dedi ki...

Evet evlilik aynen de anlattığın gibi 'olması gereken'dir ama maalesef çoğunlukla böyle değil. O kadar çok kötü örnek var ki insan bazen korkuyor ama güzel örnekler olduğunu bilmek de sevindirici. Umarım evliliği anlattığın gibi yaşayan biri çıkar karşımıza da biz de o istisnalardan oluruz.

CEPAYNASI dedi ki...

evlilikte de inişler çıkışlar olabiliyor.... tıpkı hayat gibi:)

hayatreceli dedi ki...

@bozbekçim aynen haklısın canım:)

@Hülyacım amin canım:)

@bahar006 her daim aynı gitsin canım:)

@gamzecim amin canım:)

@rebelim haklısın canım herkes başaramıyor maalesef her zaman iyi gitsin hepimizin:)

@nonocumm amin canım cümlemize..:)

@selinacar cım umarım sende seni hakedeni bulurusn tatlım öperim:)

@cepaynam canım haklısın öenmli olan bu iniş ve çıkışlarda dimdik ayaga kalkabilmektir :)

hepinizi öperim kucaklarım:)

Kiymet dedi ki...

Amin canim,
okurken bile heyecanlandim...
ne guzel bir duygu olsa gerek,
sevdiginle ayni evi paylasmak...
uyandiginda ilk onu gormek,
aksam eve geldiginde onun seni karsilamasi...

Tum evli olanlara sonsuz mutluluk ve ask diliyorum :)
Evlenmeyi bekleyenlerede sabir ve ask :):)

Sevgiler canim !

gülümse dedi ki...

güzel bir yazı olmuş ellerinize sağlık.ben de senin tüm yazdıklarını yaşayacağım bir evlilik istedim nerdeyse de olcaktı:)ama kısmet değilmiş.herkesin mutlu olacağı insanı bulup ömür boyu musmutlu olacakları evlilikler kurmasını istiyorum:)))

Unknown dedi ki...

Çok güzel bir yazı olmuş ellerine sağlık.Bizim evde son günlerin popüler konusu haline gelmeye başladı.Umarım Hz. Allah herkese gönlüne göre, herşeyini paylaşabileceği,mutlu ve huzurlu olabileceği hayat arkadaşları verir.
Mutluluğun daim olsun:)Sevgiler

Şehirler Arası Aşk dedi ki...

Canı gönülden aminn.
Mutluluğunuz hep böyle sürsün inşallah.
Evlenecekler için güzel bi yazı olmuş imrendim :)

Kuzununannesi dedi ki...

cok guzel bır yazı olmus...evlı olup anne oluncada sadece anne degıl hem es hem anne oldugunu unutmamak o askı canlı tutmak lazım:))

Adsız dedi ki...

cok güzel bir yazi olmus tatlim, eline saglik ; )

birincisin dedi ki...

Evliliği çok güzel tanımlamışsın..Herkesin evliliğinin böyle olmasını dilerim..Sana da eşinle mutluluklar reçelim:)sevgiler:)

Oglak Kizlari dedi ki...

Evlilik eğer mutluysan çok güzel.
Değilsen kabus. Bizim resmen arkadaşımız kalmadı. Umarım bizimkine nazar değmez.

Çok güzel bir yazı olmuş. Teşekkürler.

Mutlu anne Çiğdem

Blogger tarafından desteklenmektedir.